lördag 5 november 2011

Renovering

Har startat ett nytt renoverings projekt i våran lilltoalett. Får mina ryck lite då och då när ekonomin tillåter det. Det är både roligt och lite av terapi arbete. Och jag upptäckte att jag inte är så förbaskat dålig på att spackla. Lätt var det ju inte men det blev rätt hyffsat.

Som man spacklar får man slipa...


Det här é pra krejer det. Händerna fortsatte dock att vibrera ett tag efter.
Självklart hade jag munskydd. Och till alla er där ute som inte upplevt det ännu. OBS!Prata inte med munskyddet på!!! Har du slipat ett tag så lägger sig även dammet på munskyddet och när du öppnar munnen blir det en fin vindpust innifrån och ut, och du har hela dammlagret i ögonen. Livet lär.


Jag är rätt slarvig på att byta om till arbetskläder. Det jag bär för tillfället får duga. När jag steg ut ur toaletten tittade barnen på mig lite förvånat och sa: Mamma, du är helt vit. NO SHIT!!! Ärligt talat hade jag inte tänkt på det.



 Färgen på rören är inte min idé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar