lördag 5 november 2011

Lite mera sommar tack...

En fröjd för ögat att se dessa två komma överens =)



Mammas tuffing.



Det här är en sommar drink mina barn brukar göra av sommarens första blåbär. Gott säger de. Den består av mjölk, blåbär och socker. Har själv inte vågat smaka.





Vinbär som är så gott!



Fattar inte att jag frivilligt fotade den här läbbiga saken.



Nämen tjena hallå...Lite stor topps där...



Vad är en dag på stranden utan mumin.



Inte lätt att fånga en mås på bild. Och det gäller även att se upp för skiten som faller från skyn.

Var med barnen och utfoskade ute på landet. De fick lära sig lite mera om hästar än vad jag hade tänkt mig.


Jag tror hon kollar in en kotte som hon håller i sin hand.



Trollungen min...


Nått kul ser han...


Vattenspridare tillhör sommaren. Speciellt när mamma inte ids/orkar eller kan åka till stranden.



Det sa bara pladask...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar